Pages

Thursday, July 22, 2010

..kesambutanan keharian kebeliaan..

hmm..disebabkan time cuti aku dulu aku xsmpat sgt nk hupdate blog selalu,so aku rasa cm nk citer balik je pe yg jadi time cuti sem yg lepas..ermm..yg ne aku nk citer dulu erkk..byk gak citer yg t'kubur ni,ehh2 silap..t'kubu bkn t'kubur k..jaoh lari maknanya 2,huhuuu..haaa,aku dh tau dh..aku citer pasal sambutan hari belia ar..da story begin wif sambutan hari belia yg b'tempat di putrajaya, b'tarikh dr 14-16 may klau xsilap aku..my memory bad,limited space aku ade.nk tmbah ram cm xmampu je kebelakangan ni..huah3x..okie2,get to story fazzy..mmg happening,byk aktiviti n both..sgt2 byk okie,xtipu..penat b'jln di tengah kota(kota putrajaya la of coz)mencari teman bknnya mudah..[nyanyi ngn lirik alleycate,tjuk gua dh lupa]see2,kn aku dh ckp memory aku sgt2 bad..huuu..npe bkn mudah sbb rmai yg sesat bila nk blik ke tempat bas smula..hahahha..kte selit ngn gmbar2 ar,nk cter cm jdi karangan bm plak kang..wakakaka..okie,sila tgk gmbar2 dibwah.. =)

dikepagian kemukaan kekamian kenampakkan kecerahan kedarian kebiasaan..kesucian kewajahan keserlahan..kehahahahann..

keanggotaan yg join adventure of the sambutan hari belia,dari perlis ke selangor (putrajaya)..very da over tau fazzy,muahahahha..

dis group was owsome,sgt besh tgk dorg wt sgala macam flip flop ke hape aku xingt dh namanya..aku men hentam saje la labu,hahahaha..

konsep 1 malaysia yg cuba diterapkan kedalam jiwa rakyat malaysia..harap sume memahami konsep ini..

yg ni plak antara haiwan yg dipratontonkan kt sna,byk lagi sebenarnya tapi ini adalah antara haiwan yg aku nk bela tapi xdapat nk bela..nape..??coz aku jarang de kt umah sebab 2 cm xsesuai je nk bela ini haiwan plus ummi aku xbape gomar nk ade haiwan yg sebegini dalam umah..klau bela ikan xpe..huhuuu..


pameran2 gambar diatas adalah antara yg sempat aku amik,yg len atas sifat kelalaian dan ketakjuban aku terlupa nk amik..wakakaka..errr,mlm after kt putrajaya ni kitorg g da mines..mantan pengerusi SRM UniMAP telah belanja kitorg mkn mcD..wawawa,besh je klau org belanje kn..hehee..sgt berterima kasih kpd beliau atas kesudian belanje kitorg(len kali belanje lagi klau leh,huu)..disini sye ingin nyatakan bahawa beliau telah belanje ahli2 jawatankuasa SRM sahaja ye,yg len duit guna duit dorg sendiri..sekian saje berita melaporkan terus kpd ande..adios..

8 comments:

a t t said...

ehem..sy xde org belanje pon...
pape pon time carik bas tuh mmg sgt dahsyat~~~

Mamau said...

AKU TAK SUKA ATT. *capslock

a t t said...

mau! npe aku plak??suke nk aniaya ak..ak inesen..

aku si katak hijau said...

hEhEee..2 sBb akU g tAu yg diA bLnjE Org2 diA jE..hUhUuu~~

a t t said...

huh..xpe la..pape pon karok paling best..hahaa.melalak xhingat dunia~

aku si katak hijau said...

hEhEee..itU sdAh pasti!!bEshhhh..bLik bsar tp org hanya ade 3org saje..sgt njOy..hahaha

tak susahkan sesape said...

berita diterima..adiossseeesss~

a t t said...

aku xsuke tuan! *capslock*