Pages

Tuesday, November 2, 2010

..syukur..


alhamdulillah syukur..
aku sedamat tibe d'umah smlm..
sepanjang perjalanan aku khuatir klau2 aku t'sangkut2 kt area utare..
sume pn tau kn,
utare skang dilande hujan n banjir..
kelmarin,ari ahd 2 start dr tgh ari smpai la pg isnin 2 hujan non stop..
sjuk jgn ck ar,mmg sjuk wa ckp sma lu..
semalam sepanjang perjalanan pn aku dpt lihat air naek..
kt longkang,terusan,sungai,petak sawah dll..
sume pn pnuh ngn air..
aku xprnah lg tgk kejadian sebegini dpn mata..
live!!
hati aku dh dub dab dub dab..
lepas ke x aku ni..
bla lalu kt changloon lg la truk..
yg tnh rendah mmg totally dh naek air!!
haaa..aku nk blik ni..
mnta2 la lpas..
aku b'doa dlm ati..
akhirnya,smalam aku sedamat smpai..
alhamdulillah syukur kpd Allah..

tp aku khuatir tuk sahabat yg laen..
coz bla aku blik tgk bite mlm jam 8..
jln ditutup..??
ehh..??
btol ke..??
mber yg nk blik mlm 2 cmne..??
lpas ke..??
aku pn xsre dorg lpas ke x..
tnya kaba,xb'jwb plak..
huhuu..

kpd rakan2 laen yg xblik,
study jgn xstdy..
hehehee..
aku nk njoy dlu kt umah,
lupakan sgala prob..
nt bla blik perlis smula bru aku stdy..
kuang3x..
wt a bad habit..(sila jgn tiru aksi ini,hahahhaa..)
okie,abs cter sudah..
adiOs.. ^^

2 comments:

tak susahkan sesape said...

haha~
akulh tu yg duk cini ag..
xstdy pun..
duk men air..
haha

pA'aZ said...

hahahaa..
ko ni,xpdn ngn skit..
jln je keje ngn njib 2..
bwa2 la dok diam,agagagaa..