Pages

Tuesday, November 9, 2010

perlis terchenta..

alhamdulillah..
aku dh slamat tibe d'perlis..
smpai awal,tp tggu mber..
nk blik skali..
coz klau pg2 buta ni tambang teksi mahal..
hahhaa..
beg pnuh mkanan shaja..
stok mkanan okie..
tkot xde kdai bka lg..
kna la prepair kn..
hehehhee..

dlm kete borak psal banjir..
dh mcm pelancong plak kn..hehhee..
ohh,pkck 2 b'cter dr kangar smpai ke wg ulu..
complete set dia bg..
smpai ke seriab pn dia dok cter gak..
hahahaa..
aku dgr gitu2 je..
tp tgk skang dh okie skit la..
xtruk cm ari 2..
skang ni air de kt beberape tmpat je..
2 pn takat buku lali je kot..(aku agak2 je)
dlm glap2 mlm pn aku smpat usha lg..hahhaa..
tp sawah mmg pnuh air la kn..
2 cnfirm pnya..hehehee..

okie,stdy week tuk aku dh b'mula..
njoy time dh abs..
time 2 focus..
huhuu..
org len dh abs exm,aku bru nk start stdy..
hahahaa..
xpe2..
okie lah,mls nk taip lg..
adios..

No comments: