Pages

Saturday, October 2, 2010

..ceritera penglipur lare..

aku dh lma xhupdate blog kn..??
ishhkk3x..
ni sume gara2 bz ngn asgnment yg b'lambak2..
asal msuk klas je at da begining mahupn at da end of class..
mst lec akan bg asgnment..
adeiyhhh..
mmg la asgnment 2 baek tuk kte,
tuk phmkn pe yg lec ajar..
tp klau dh sume bg pas2 suh antr pd mggu yg sme..
rse cm dunia ku mahu jatuh sembah ke bwah..
ehh,ade kah..??
bkn bumi ni bulat..??
how come dia nk jtuh menyembah ke bwah..??
okie,mls nk pk..
pale dh serabut..
tambah lg ngn mnusia yg xprnah nk phm bahase..
ehh,aku cm nk emo dh ni..
baekkk,xmo cter psal mnusia yg ntah ape2 2..
hanya mengotorkan blog aku..
baekkk,lupakan saje..

okie,bla mne aku xdpt nk hupdate blog..
b'mkna aku t'sgt la bz..
which mean menghalang keje2 p'blog kan dijalankan..
so,sory..
byk cter nk cter..
tp aku xde mse..
tp mber yg ska bebel 2 prnah ckp..
sume Allah bg sme rate,
ade 7 hari,dlm satu hari ade 24 jam..
mse 2 ade,cma kte xpndai membahagikan mse..
mgkin btol..
coz aku kdg2 ska membazir mse tuk bnde2 yg x berfaedah..
baek En bebel..
mgkin next tme sye perlu mengatur jadual..
jadual..??
ohh,aku xprnah b'jaye tuk itu..
buat tp xitut pn..
hahahaaa..

hmm,skang ni tgh serabut ngn asgnment,mid term test,lab test,lab report lg..
ohh,byk nya kijo..
tp aku tetap begini..
rleks saje..
ska wt keje last2 minute..
kentape kah..??
adekah ande jga m'alami bnde yg sme sperti sye..??
huhuuu..
cmne nk buang ini behavior yg sgt xelok..??
aku sperti addicted ngn dis behavior..
xleh nk dipisah..
sudah sebati..
ohh,diri..
kentape kau begini..
(xtau nk jwb ape,spertinya bdn aku pn teda jawapan..huuu)

nk stdy la..
2 pn klau menjadi nk stdy laa..
doakan kerajinan aku dtg..
smoga ia x pergi jaoh dr diri aku..
hahaaa..
adios..


No comments: