Pages

Thursday, June 3, 2010

carca marba..??

nana,nt adik dh start cuti skolah..2 minggu tau,lama kn..??tu lah yg adik aku ckp kt aku bila dia blik dri skolah tgh ari tdi..aku lyan je,itut kn ati nk je ckp nana cuti 2bulan xheran pn..hahahha..jahat plak rsanya,xsmpai ati pn ade..so keep ur mouth shut n aku pn ckp bst lah adik..mau tak nya,dua mggu b'trut dia exm cian kt dia..pas2 dia ckp pasni dia leh men game kt lptop aku puas2..dh abs exm so xde spe leh mare dia..haaa,spe nk jwb..??pndai sgt b'jnji,kn dh kna..pdn muka ko..huhuhu..pengajaran,pasni jgn b'jnji ngn budak klau rsa2 xleh nk tunaikn..huu~~

sbnarnya aku t'pkir psal rsult aku yg dh kuar smlm..tp smpai ari ni aku xg tau lg ayah aku..tkot sbnrnya,coz rsult aku jtuh skt..huhu..nk jwb pe kt ayah aku nt..xkn nk ckp psal prob aku yg dtg tme aku nk exm ari tu..mst ayah aku xtrima alasan aku tu nt..nk g tau pn serba slh,xg tau kang lg la slh..hopefully aku ade kekuatan tuk g tau rsult aku kt ayah aku esk..insyaAllah..

ohh,ya..ptg tdi ecah msj..dhindhuu~~hahaha..ecah mis u 2 la dear..lma xjmpe ko,after mtrik lgsung xjmpe..juz cntact through msj,ym or fb je kn..bla la dpt jmpe lg ni..byk sgt cetr nk kgsi ngn ko ni..byk sgt der..rsa2 klau jmpe ni mst xabs cter dri pagi smpai mlm,too many things dat i want share wif u dear..tp serba sdikit pn ko dh tau kn..huhu..spe ecah ni..??cter dri tdi tp xintroduce pn spe ecah ni kn..hehehe..okie,now i'll story2 abot her..cewahh..ecah ni my bf..no no no,bkn boyfren but bstfren okie..since mtrik lg,sume prob aku cter ngn dia..dia pn wt bnde yg sma..ktorg saling share prob..sharing is caring kn,share lah mcm2 prob together..until now..hopefully one day aku akn b'jmpe gak ngn ko ecah..insyaAllah,klau DIA izinkn..really mis u my fren.. =)

aku rsa cm aku dh cmpur aduk kn je cter ari ni,hahaha..tp ni lah yg aku wt tuk ari ni..Opps,sory bkn wt tp alami..yeke..sma je kot..??ke xsma..ntah,mls nk pk..dh ngntoq ni mls nk pk pnjg2..hehehe..adios..


No comments: