Pages

Tuesday, December 27, 2011

pagi yg indah



morning!!
yeahhh..
stelah brape lama aku t'kandas tuk update blog..
gara2 u aku block tetbe..
pedih ulu hati,hahaa..
byk cter yg t'gendala..
akan aku cter 1 persatu..
mggu yg bz..

bla mana aku sibuk nk jd sukarelawan tuk pelapes negeri..
aku jaga bahagian gimrama okie!!
klas ko jah,bebudak zaman skang ni..
bukan main lagi..
then, yg latest aku join program tuk anak perak..
walaupun aku bukan anak perak..
hahhaaa..
alaa,meramaikan majlis.. :P


dalam pada masa yg sama,
hari2 aku disulami dgn keje2 yg berlambak..
seperti; assignment,report, test, quiz dinner..dinner??
hahahaaa..
but that the life of student maa..
org lain mst lagi bz dr aku..
yela,yg jd MPP ke kn..
maklum la sibuk kena jaga hal ehwal pelajar..
heheheee..

dipagi yg indah ini..
aku rasa excited sikit sbb dpt update..
will update again, klau ade masa la kn..
tuk cter2 yg t'gendala.. :)

p/s: rmai yg visit,THANKS!!will visit u back in some other time.. :)

No comments: