Pages

Saturday, November 19, 2011

M'sia vs Myanmar

sukan sea,dlm byk2 sukan aku juz tgk bola saja..
yg lain aku tak peduli,bleh tak mcm 2??
hahaha,xde masa nk ikut perkembangan..
ari ni malaysia bakal bertemu dgn myanmar..
naib juara kumpulan B.. (klau aku tak silap)
setelah dorg b'jaya menumpaskan indon kelmarin..
aku suke giler!!
walaupun loser menonton 3 org ja.. :P
tp dgr citer coach dorg akn digantung 1 perlawanan??
btol ke??
juz sebab dia bangkang kekerasan yg b'ulang kali berlaku pd pemain??
aku tak paham pengadil,tp mungkin juga dia ade cakap benda yg tak patut..
org tgh marah kan,ape pn leh lepas..
takpe,yg penting prestasi pemain bagos..
jgn sambil lewa..
jgn nk bolot sorang..
tgk kiri kanan siapa yg free..
pass bola dan tendang..
lalu GOALLLLL!!
erkkk??hahahhaaa.. :D

okie,mahu sambung wt keje..adiOsss.. >.<

No comments: