Pages

Thursday, July 28, 2011

harimau malaya vs singapore lion


mlm ni bakal menyaksikan perlawanan antare harimau vs singa!!
semalam,sebanyak 85 000 tiket telah habis dijual..
mlm ini bakal menetukan siapa yang layak ke peringkat seterusnya..
of course aku sokong malaysia!!
malaysia boleh!!
yeahhhh..

aku sure ramai penyokong kt luar tu mengharapkan pemain2 malaysia akan mempamerkan aksi yang lebih lagi supaya dapat mengatasi kelebihan lawan dengan 2 gol..
alaa,xpe..
malaysia boleh kan..??hehee
tp,dengan ketiadaan kapten pasukan yg telah dilayangkan kad merah pada perlawanan yg lepas mampukah pasukan malaysia mengatur strategi yg lebih mantap..??
satu soalan yg bakal terjawab malam ini..
jeng jeng jeng..
cam seyes je kan blog aku ari ni,hahahhaaa..

yg penting fokus penjaga gol untuk menjaga agar tidak bolos ke pihak lawan..
defense kena kasi mantap sikap pertahanan..
penyerang kasi tambah power sikit kat kaki untuk menyerang..
midfield kena main kan peranan..
cewahhh,cam aku plak coach dorg kan..
hahahhaa,over plak..
watever pun yg penting corak pemainan kenalah mantap..
baru lah rase tak rugi penonton kat stadium tu nanti..
inysaAllah,malysia boleh!!
aku doakan agar team malaysia dapat mara ke peringkat yg seterusnya..
sekaligus mengharumkan name negare kite..
tak saba rasenya nak tggu malam ni..
adiossss..
aummmmm.. >.<


No comments: