Pages

Saturday, May 14, 2011

mari berpraktikal!!

hye u ollsss.. :D
ohh,sekian lame jejari tak menaip di key board lptop tuk wt entry di blog..
rindhuuuu..
ni sume gare2 u aku block blog,hehhh..
setelah statistik menunjukkan plajar lebih byk melayari internet untuk kegunaan sendiri selain digunakan tuk blajar..hahahahaha
so,phak ict block la crtain web..
tu xyah ckp la kan..
skang ni more kpd facebook,twitter,blog,tumblr n so on..
skang ni dunia di hujung jari ande la katakan..
budak2 skang pn lbih advance..
kcik2 dh pkai ipad,aku pn xde lg bnde 2..
hahaha..
klau dulu kte akan usaha kan sesuatu untuk dptkan sesuatu yg kte nk..
budak2 skang ni ckp je dh dpt..
xyah g jaoh la,tgk adk aku pn dh cukup..
ckp nk hp,trus dpt..
haha,ger kentang sehhh..
aku dulu mmg xpk la nk pkai hp..
dh form 4 bru dpt,2 pn abg aku yg bg..
klau x,hmm..smpai msuk u bru dpt gamaknya..huuuu

okie,stop psal 2 jap..
sbnarnya nk bercakap psal prakticak training..
a.k.a LI..
alhamdulillah,setelah mcm2 halangan n dugaan aku dpt tmpat..
kt s.alam..
nme cmpny aku ansell..
wt glove u olls..
yg gegurl 2 xbpe sesuai la coz bau ammonia yg sgt kuat klau kte msuk blik chemical dia..
xleh nk mntain coz ini adalah sulit..kekekeke..
yeayyy,dh 2 mmgu aku LI kt situ..
byk bnde leh blaja..
sume org pn baek2 blaka..
aku suke..
leh tnya mcm2,n dorg akn jwb dgn hati ngn seng..
ohh ye,aku pnya sprvsor pn best!!
dia baek,n sgt berkaliber..
sume org pn puji dia..
dia bgus,dia bjak n so on..
hheehehhee..


pergi keje naek ape..??
naek moto ler..
ini ke motonya...??
hahahaha,of course la bkn okie..
ni lah moto abg saye,bkn moto sye..kakakaka

ni gambaran smate2,xde kna mengena ngn yg idup @ yg dh teda..


ko tau jela klang cmne..
pergi jem blik pun jem..
hehhh..
klau rse2 nk berkelah kt tepi tu pn bleh..hahaha
kelebihan naek moto adalah kte leh selit menyelit..
tp kekurangan kami kecik kereta lg besar..
kdg2 skit ati ngn pemandu yg xbpe nk pk org yg naek moto ni..
sabo jela..
k lah nt len kali cer lg..
adiosss..

No comments: